Co nowego u Toniego w blogu #36


  • Laptop, zasilacz, porządki, poprawki, i co u mnie nowego
    I znowu długa cisza w moim blogu, ale powracam do żywych😉. Jedną z przyczyn braku nowych postów jest, że nie potrafiłem się dostać do rozpisanych materiałów. Jak wiecie najczęściej powstają w lapku, tylko, że przez nieuwagę pozbyłem się zasilacza, więc nie miałem jak naładować baterii. <
    Jak się to stało? Otóż kupiłem sobie router, który po rozpakowaniu okazał się nie tym czego chciałem. Mój błąd, ale sprzedawca nie miał oporów aby przyjąć towar z powrotem. Spakowałem i odesłałem, a po 14 dniach otrzymałem zwrot pieniędzy wraz z kosztami wysyłki.Dosłownie dzień przed tym, kiedy pieniądze wróciły na konto zauważyłem brak zasilacza. Normalnie wsiąkł! Chwilę trwało zanim dotarł do mnie fakt, że przypadkiem spakowałem ów zasilacz zamiast tego z routera. Prawie natychmiast komunikacja ze sklepem, gdzie nawet nie zauważyli, że mają w pudełku coś co nie pasuje. Dało by się powiedzieć, że nic dziwnego😉. Rutynowo sprawdzili sztuka się zgadzała. Wielka pochwała dla sklepu internetowego, który dzięki temu, że ma swój punkt kontaktowy w niedalekim Czeskim Cieszynie, oszczędzało kosztów jak i czasu zanim dotrze kurier. Zasilacz wrócił cały i zdrowy więc są też materiały przygotowane do opublikowania. Mimo wszystko chciałem najpierw posprzątać w postach, co przy ilości prawie 300 dało trochę roboty. Informowałem już o tym ostatnio na FB i w innych fanpejdżach.
    Melduję, że poprawki dokończone, a przy okazji dodana spora ilość etykiet, których brakowało w spisieCo poprawiałem?
  • emotki, które dość często towarzyszą moim treściom
  • niektóre linki, w związku z połączeniem (przeniesieniem) wszystkich kategorii bloga
  • usytuowanie niektórych zdjęć do środka, ponieważ zauważyłem, że w wersji mobilnej źle się wyświetlały
  • nagłówki poszczególnych postów
  • dodałem etykiety do niektórych wcześniej napisanych postów <
    Innym powodem niepisania poza wiecznym siedzeniem w pracy była niekończąca się grypa, która chyba wraz z zimowym zmęczeniem powodowała ospałość. Dziękuję za cierpliwość i za to, że jesteście🙂. Niebawem post o tytule "Bóbr".

  • Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj< Chcesz więcej???
    1. Użyj wyszukiwarki w prawym górnym rogu wpisując interesujące Cię słowo.
    2. Użyj kombinacji klawiszy Ctrl+F i w okienku wpisz słowo, którego szukasz.
    3. Kliknij na zakładkę Etykiety i wybierz z listy wszystkich etykiet/tagów.
    4. Kliknij na Archiwum (również w wysuwanym panelu).
    Z góry dziękuję za Wasze uwagi i komentarze lub chociaż informację typu:
    "Byłem, przeczytałem, fajny". Możesz też wyrazić graficzną emocję. Pamiętajcie, że hasło:
    Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny! to nie tylko słowa🙂. Motywuje mnie to do pisania.
    Dziękuję, że jesteście🙂

    0 Komentarze