Sylwester 2015


Sylwester za nami, Nowy Rok przywitany, ale interesuje mnie fakt, jak przeżyliście to przejście ze starego do nowego?
Życząc wam by Nowy Rok był co najmniej tak dobry jak ten Stary mam nadzieję, że będzie wesoły.
Specjalnie dla was, własnoręcznie przetłumaczone z języka czeskiego, na dobry start przygotowałem kilka tematycznych dowcipów. Ponieważ ich nie wymyśliłem dlatego zamieszczam z tagiem Toni NIE napisał.






Postanowienia na Nowy Rok? Nie sądzę😀. Po co one komu?!😜



Śmiech to zdrowie, więc do 2016 na wesoło.
Do życzeń zdrowia dołączam kilka Morawskich złotych myśli.


Mam nadzieję, że Sylwester się udał, bo jak jedno przysłowie mówi, jak na Nowy Rok tak po cały rok.



"Wybaczcie" to tło być może nie profesjonalne, ale sam tworzyłem coś w rodzaju znanych "demotywatorów". Postanowiłem zadbać o autorskie prawa, ale kopiowanie jak najbardziej dozwolone w oryginalnym formacie. Udostępniając gdziekolwiek pokażesz innym, że podoba się ci mój blog. Dziękuję bardzo, że mnie czytasz🙂.

Źródło: Hutnik, tygodnik Trzyniecki z 23 grudnia 2015


0 Komentarze