Skąd czerpać tematy do bloga?


Ostatnio koleżanka powiedziała mi: "Mało piszesz".
To nie moja wina, że nic się u mnie nie dzieje.😜
Ponieważ nie uważam się za pisarza więc i tematów do pisania ot tak nie da się wyssać z palca.
Chciałbym ale mieć talent by wymyślić jakąś historię jak się to zdarzyło we wczesnym dzieciństwie.
Może już gdzieś o tym wspomniałem, ale wielka szkoda, że zapiski się nie zachowały.
Piszę, bo uwielbiam pisać, a wygląda na to, że już od dziecka.
Mój blog to głównie posty z życia wzięte. Zaczęło się od chęci dzielenia się udanymi wyprawami na rowerze w góry, a od samego początku mój blog i moje posty mają charakter motywujący do działania, chociażby ten, który napisałem pod wpływem tragedii w Czechach, kiedy to pewien człowiek zastrzelił kilka osób.
Mój blog ma w zasadzie kilka podkategorii (patrz np. Spis treści), ponieważ mam kilka zainteresowań, o których lubię czasami napisać. W niektórych widzieliście zapewne kilka porad dotyczących jakichś programów. Może niektórzy nie wiedzą, ale te porady w zasadzie robię dla samego siebie, ponieważ zdarza się, że trzeba coś przeinstalować, a że pamięć już nie ta😉 więc trzeba robić notatki.
Z drugiej strony zaś moje porady są oddawaniem długu tym ludziom, którzy mi chętnie pomagali, kiedy czegoś nie wiedziałem. Dlatego z miłą chęcią pomagam kolejnym.

Czasami zastanawiałem się skąd brać tematy do pisania. Próbuję inaczej spoglądać na świat i na to co mnie otacza, we wszystkim szukam inspiracji do pisania. Sezon na rower w tym roku słabo wykorzystałem z uwagi na wielkie upały, które mogłyby zagrozić mojemu zdrowiu albo nawet życiu. Zdobywany szczyt mógłby być ostatnim, a ja jednak wolałbym pozostawić sobie możliwość kontynuowania tego dłużej.
Inspiracją do niektórych postów bywają inne blogi. Niektórzy mogą w takich sytuacjach odbierać to jak podkradanie pomysłów, albo co gorzej, kopiowanie. Tak samo jak w życiu taki w sferze blogerskiej są różni ludzie. Mimo wszystko posty, które czytam, niektóre regularnie, inspirują mnie nie tylko do pisania, ale do zastanowienia nad samym sobą. Za co dziękuję autorom.

Zapraszam do czytania i konstruktywnego komentowania zarówno treści jak i wyglądu. Ciągle się uczę czegoś nowego, cieszą mnie odniesione sukcesy, kiedy po raz kolejny zmieniam coś od technicznej strony.
Zaczęło się od strony pokoju czatowego, którą zbudował mi kolega. To wtedy z jego pomocą zaczęło się moje małe hobby czyli html. Jak mi coś wpadnie do głowy to siedzę nad tym godzinami. Fachowiec w dziedzinie ma to za kilka minut, a ja często poddaję się i wracam do czegoś po dłuuuugim czasie. Kiedy to rozgryzę to mam z siebie wielką radość.

Ciekawi mnie skąd wy bierzecie pomysły. Nie żebym chciał od was odpisywać😉.
Dla mnie blog jest miejscem w sieci gdzie mogę się wygadać. Jakby mi było mało, potrafię godzinami siedzieć na czacie i pisać a do tego jeszcze grać w radiu.
Czasami stwierdzam, że pisanie idzie mi o wiele lepiej niż rozmowa. Wśród wielu osób uchodzę jako wygadany, którego nie sposób przekrzyczeć, ale czy to prawda?
Moje posty dość często opisują mnie lub bezpośrednio coś co mnie dotyczyło w jakiejś mierze.
Być może wyglądam na wiecznie narzekającego typa. No weźcie na przykład moje niektóre wpisy na fb😉 Mam tak czasami, że coś mi leży na sercu i wypuszczam to z siebie.

Czekacie na moje z niecierpliwością? Miło by było usłyszeć, że tak🙂.
No i skąd czerpać te tematy? Czy temat o temacie to nie pomysł? Bardziej jest to post o niczym. Tak już mam, że lubię przelać myśli na (papier) literki.
Nie pozostaje wam nic innego niż czekać aż mnie coś (lub ktoś) natchnie.

1 Komentarze

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję.