Co nowego u Toniego w blogu #22


Nowe przyciski, stopka, zakaz kopiowania, powrót z dołu strony
Mogło by się wydawać, że się nudzę, bo ciągle coś poprawiam😉. Częściowo to z nudy, ale głównym powodem jest fakt, że lubię mieć ładnie i funkcjonalnie. Czy te zmiany wam odpowiadają? Nie wiem, ponieważ nie komentujecie. Pozostaje mi interpretować milczenie jako, że się podoba😜. Kolejnymi zmianami są dwa przyciski:
  • Pierwszy został dodany zgodnie z tym co napisałem w ostatnim poście, nad banner, do Spisu treści i Etykiet bloga.
  • Co czytam
  • Drugi, który i mnie bardzo brakował. Powrót na górę strony bez konieczności przewijania myszką. Jest wiele skryptów, które się tym zajmą, ale z tym w mojej głowie bywa różnie, dlatego przycisk stworzyłem sam, własnoręcznie😉.
  • Ponadto zmieniły się style opisów na dole w stopce. W przypadku głównego bloga Toni napisał dodałem wyraźny Zakaz kopiowania treści i zdjęć bez pisemnej zgody autora.
  • I tym razem liczę na wasze komentarze🙂.
    Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj<

    0 Komentarze