Co nowego u Toniego w blogu #15


Kolejne przyciski i lepszy kontakt z autorem
Nikt w zasadzie nie reaguje na te zmiany, ale mam nadzieję, że się podobają. Ostatnio stwierdziłem, że winą może być, że wielu (chyba) czytelników zagląda tu za pomocą telefonów, a w wersji dla telefonów, o ile się nie przełączy do widoku dla komputerów stacjonarnych, tych zmian nie widać. Nie widać Menu, Przycisków i kilku innych opcji. Mimo wszystko udostępniam dwa kolejne przyciski na samej górze.
Zobacz inne komentarze Napisz do mnie
1. Disqus odsyła do profilu w systemie komentowania, przez który komentuję inne blogi. Działa to jak informator o obserwowanych blogach. Być może i moich czytelników zainteresują inne.2. Koperta to nic innego jak miejsce, w którym bardzo prosto czytelnik napisze do mnie wiadomość. Poprzednia wersja w pasku Menu nie była idealna, dlatego została usunięta a wtyczka umożliwiająca pisanie na GG, również znajduje się na stronie, do której odsyła koperta.
W kwestii wersji dla urządzeń przenośnych czeka mnie jeszcze dużo poszukiwań, prób i testów, więc proponuję w miarę możliwości używanie komputerów stacjonarnych, laptopów.
Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj<

0 Komentarze