Radio Autsajder


Nadszedł czas by napisać coś o radiu, w którym zacząłem grać po tym jak zacząłem się zastanawiać, czy to w ogóle ma sens. Duża część mnie, chciała grać, bo kocham muzykę i polubiłem dzielenie się, tym co lubię, z innymi.
Na OnetCzacie jest wiele pokoi radiowych, a z kilku nawet otrzymywałem propozycje grania.
Byłem jednak ostrożny po ostatnich przejściach i łamałem sobie głowę gdzie jest moje miejsce.

Wybór (nie od razu) padł na pokój Zwykli_ludzie, który znam w zasadzie od dawna, przez moje sporadyczne odwiedziny. Myliłem się sądząc, że nie znam żadnych prezenterów radia Autsajder, ale już po kilku dniach okazało się, że musiałem bywać częściej w tym pokoju niż sądziłem.
Zawsze w tym pokoju spotykałem się z sympatią innych czatowników, tak też było i tym razem, kiedy zapytałem królową o możliwość grania. Otrzymałem potrzebne dane do konfiguracji i oboje mieliśmy nadzieję, że to tu właśnie się odnajdę.

Mówią: "Nie chwal dnia przed zachodem słońca". Zaryzykuję jednak po miesiącu stwierdzenie, że rzeczywiście atmosfera i warunki dla prezentera w tym radiu są wyjątkowo przyjazne dla takiego człowieka jak ja.
Dziękuję tym, którzy pozwolili mi grać, jak również wszystkim słuchaczom, którzy nie szczędzą mi dobrego słowa. To bardzo miłe i zarazem motywujące by dawać wam to co najlepsze i to co lubicie.
Dziękuję również słuchaczom, którzy wędrują za mną od dawna, dla was duży 
panom oczywiście 
Mam nadzieję, a częściowo nawet jestem przekonany, że spędzimy razem jeszcze wiele miłych chwil albo nawet godzin.
Kilka szczegółów dotyczących radia:
Strona radia: Radio Autsajder.
Tam znajdziecie ramówkę, przyciski do pozdrowień i zamówień, które są dobrą opcją nie tylko dla osób nie posiadających komunikatora gg. Ci, którzy mają gg mogą pisać na radiowy numer 36713339 albo na mój prywatny 4063440 niezmienny od lat. Nie muszę dodawać, że można się ze mną kontaktować nawet na FB jeśli ktoś ma do mnie namiar.

Na stronie również można ściągnąć plik do odsłuchu radia odpowiedni dla swojego odtwarzacza (zapisze się jako "Listen").
Dla użytkowników T2(taboret2) w pokoju Zwykli_ludzie jest Jeżosłuchacz.
Można też bezpośrednio skopiować link do swojego odtwarzacza: http://sc3.24cast.pl:7750

O swoich (i innych czasami) audycjach zawsze informuję, najczęściej tuż przed, poprzez wysłanie wiadomości wszystkim znanym mi słuchaczom, których mam zapisanych w swoim prywatnym gg.
Informuję również w zamkniętej grupie na FB. Warunkiem aby do niej dołączyć jest by mieć coś wspólnego z pokojem, radiem lub osobą z grupy.


0 Komentarze