Co nowego u Toniego w blogu #33


Życzenia, Nowy Rok, urządzenia mobilne, nowy szablon, przyciski, poprawki
Niektórzy pierwszego dnia roku być może leczą kaca albo po prostu odsypiają niedospaną noc, a mnie olśniło😉. Przy okazji: Życzę wam do Nowego Roku aby nie był gorszy niż ten stary. Dziwne życzenia? Otóż chodzi o to, że człowiek to taki stwór, że przyzwyczaja się do wszystkiego co go w życiu spotyka, więc życząc wam powyższe wcale nie oznacza, że nie życzę wam wszystkiego dobrego ...ale do rzeczy:Zacząłem aktywniej przyglądać się blogom, które podsuwają mi grupy blogerskie na FB. Jedną z takich jest grupa, w której można zgłosić swój problem czy po prostu poprosić o radę w kwestii, której nie da się samemu rozgryźć. Tym samym dziękuję Arkowi za szybkie reakcje i odpowiedzi a zarazem pomoc.
Jak wiecie od długiego czasu borykałem się z kwestią wyświetlania na urządzeniach mobilnych, a niedawno zostałem poinformowany o tym, że pojawiły się nowe motywy blogów. W końcu zajrzałem, przetestowałem na jednym swoim nieoficjalnym do testów no i wybrałem. Co mnie najbardziej ucieszyło, że i we wspomnianej wersji na komórkę zupełnie inaczej wygląda, a przede wszystkim są tam widoczne moje wielogodzinne prace nad menu i innymi przyciskami, które dotąd były tylko w wersjach na PC.
Przyciski w postach
Kolejną zmianą będzie, że znikną przyciski z postów, tzn. zostanie tylko treść posta. Również niedawno w innej grupie wygląd mojego bloga został "skrytykowany" przez osobę preferującą minimalizm. Jestem typem człowieka, który zastanawia się nad wyrażonymi opiniami innych i może faktycznie było tego za dużo. Dlatego tak często nawołuję do komentowania🙂. Prace nad detalami wyglądu jeszcze trwają. Mam nadzieję, że i wam się spodoba nowy wygląd. Czekam na opinie. Przyjrzyjcie się porządnie, bo zmiany są duże😉. Co jeszcze zmieniłem zobaczysz >tutaj<

Chcesz więcej???
1. Użyj wyszukiwarki w prawym górnym rogu wpisując interesujące Cię słowo.
2. Użyj kombinacji klawiszy Ctrl+F i w okienku wpisz słowo, którego szukasz.
3. Kliknij na zakładkę Etykiety i wybierz z listy wszystkich etykiet/tagów.
4. Kliknij na Archiwum (również w wysuwanym panelu).
Z góry dziękuję za Wasze uwagi i komentarze lub chociaż informację typu:
"Byłem, przeczytałem, fajny". Możesz też wyrazić graficzną emocję. Pamiętajcie, że hasło:
Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny! to nie tylko słowa🙂. Motywuje mnie to do pisania.

0 Komentarze