Moda na czytanie i moja lista czytelnicza


Jest już post Moda na bloga, w którym zastanawiałem się skąd się bierze tylu autorów.
Jak już wspomniałem, kilka blogów wpadło mi w oko. Mam spore zaległości, bo przez ciepły sezon więcej jestem poza domem niż w nim. Kiedy nadchodzą chłodniejsze dni zasiadam tutaj i czytam lub piszę. Wśród ulubionych adresów zauważyłem taką zakładkę: "Czytam" lub czasami "Polecane blogi" dlatego wpadłem na pomysł bym i ja polecił kilka, a może stopniowo rozrośnie się to nawet do kilkunastu. Ten post nie będzie niczym innym niż miejscem gdzie polecam ciekawe (moim zdaniem) treści, ale też, jak wiele podobnych postów, jest stworzony dla mnie, gdybym na przykład zgubił adres🙂. Mógłbym stworzyć gadżet, jak większość, ale w wyniku obserwacji i odpowiedzi w Ankiecie, zauważam, że ludzie najczęściej czytają z telefonów, a tam gadżetu i tak by nie zauważyli.
Niebawem dodam do znanych wam przycisków nad bannerem lub w Spisie treści kolejny, który będzie was odsyłał tutaj, ponieważ wierzę, że z upływem czasu polecanych przeze mnie blogów będzie przybywać.
Czytam systematycznie lub okazyjnie, czyli alfabetyczna lista polecanych przeze mnie blogów:

Jeśli jesteś bloggerem/ką a nie ma cię na liście to albo do ciebie jeszcze nie trafiłem, albo jak napisałem wyżej mam zaległości. Komentując moje posty z dobrze napisanym autorem trafię do ciebie😉.
Dobry blogger wie, że nie trzeba wpisywać linku do bloga w komentarzu.
Więcej tego co obserwuję znajdziecie na stronie bloga na FB. Jesteś na liście? To dobrze, nie?😉 Będzie mi niezmiernie miło gdy będę mógł przeczytać komentarza w moich postach😊.
kategoria blogaToni napisał

3 Komentarze

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję.