Trzynieckie ławki. Opowieść o człowieku


Tak jak zapowiadałem w poście po wycieczce poszukiwawczej, zamieszczam wszystkie zdjęcia ławek. O ile jeszcze nie czytaliście o tym, skąd się wziął pomysł stworzenia ich, możecie to zrobić klikając tutaj.


Czekam na wasze opowiadania, zmyślone czy też prawdziwe.
  1. a tutaj się urodziłem
  2. a tu zrobiłem pierwszy krok
  3. a tu powiedziałem pierwsze słowo
  4. a tu pierwszy raz upadłem i wstałem
  5. a tu próbowałem złapać wiatr
  6. a tu przeczytałem swoje pierwsze zdanie
  7. a tu liczyłem liście na drzewach
  8. a tu poznałem przyjaźń
  9. a tu się po raz pierwszy zakochałem
  10. a tu poczułem rozczarowanie
  11. a tutaj mnie już nikt nigdy nie zobaczy
  12. a tutaj w domu już na zawsze
  13. a tutaj dojrzałem i nauczyłem się na błędach
  14. a tutaj nie miałem czasu sobie usiąść
  15. a tu poznałem miłość
  16. a tutaj na zawsze razem
  17. a tu ich pierwsze kroczki i słowa
  18. a tu poszli swoją drogą
  19. a tu czas uciekł tak szybko, zestarzałem się
  20. wszystkie te przystanki = moje życie

Jak wspomniałem ławki są rozmieszczone w miejscach, które być może mają dodać sensu.
Najlepiej jak wybierzecie się kiedyś sami (albo ze mną), by poszukać tych ławek😉.
Żeby was jeszcze bardziej zachęcić, publikuję poprawioną mapę z zaznaczonymi punktami.
Oczywiście trasę możecie zaplanować według siebie. Nie zapomnijcie również, że są też gdzieś ławki bez numerów!  Znajdziesz jakąś - koniecznie mi o niej napiszcie.

Nie musicie pisać długich komentarzy, wystarczy mi tylko informacja, że skorzystaliście z mojej mapy i propozycji.

0 Komentarze