Kilka rad dla małżeństw


Podobno nie ma nic lepszego niż szczęśliwe małżeństwa.
Oto kilka rad czy jak wolicie sposobów na szczęśliwe życie😁.
  1. Kolacja w restauracji.
  2. Oddzielne sypialnie.
  3. Wspólne wyjazdy.
  4. Spełnienie życzeń.
  5. Trzymanie się za ręce.
  6. Kupowanie prezentów.
  7. Wyrozumiałość.
  8. Dbanie o wygląd.
  9. Szczera odpowiedź.
  10. Przyznanie winy.
  11. Dopuszczanie do głosu.
Jak zrealizować?😁 Poniżej macie instrukcje:
1. Dwa razy w tygodniu chodzimy na kolację do dobrej restauracji. Na początek zamówimy sobie coś do picia a potem przeważnie danie szefa kuchni. Przy okazji cieszymy się z dobrego towarzystwa. Żona chodzi we wtorek a ja w piątek.
2. Mamy oddzielne sypialnie. Jej jest w Łodzi, moja w Krakowie.
3. Zabieram swoją żonę wszędzie. Zawsze odnajdzie drogę z powrotem.
4. Kiedy się spytałem co by chciała na rocznicę ślubu, powiedziała, że wybrała by się w miejsce gdzie dawno nie była. Zaproponowałem kuchnię.
5. Idąc zawsze trzymamy się za ręce. Gdybym ją puścił, poszła by na zakupy.
6. Ma elektrycznie podgrzewane łóżko, elektryczny mikser, elektryczny toster, elektryczną lokówkę, elektryczny piekarnik, elektryczną zmywarkę. Pewnego dnia mówi: "Wszędzie same elektryczne wynalazki, a ja nie mam gdzie usiąść." Zaproponowałem że kupię jej krzesło elektryczne.
7. Żona powiedziała mi ostatnio, że auto jej szwankuje, że ma wodę w gaźniku. Wziąłem skrzynkę z narzędziami i pytam gdzie auto. Odpowiedziała, że w jeziorze.
8. U kosmetyczki dała sobie zrobić maseczkę. Dwa dni wyglądała super. Potem maseczka odpadła.
9. Rano wybiegła z domu i spytała śmieciarzy czy zdąży jeszcze na odwóz? Odpowiedzieli: "Pewnie, niech pani wskakuje."
10. Ostatnią kłótnię sam zawiniłem. Na pytanie co jest w telewizji odpowiedziałem, że elektroniczne podzespoły, kineskop i kurz.
11. Nie rozmawiałem z żoną dwa miesiące. nie chciałem jej przerywać.

Według statystyk, małżeństwa są najczęstszą przyczyną rozwodów, więc stosowanie tych rad niekoniecznie poprawią te statystyki😀.

Mam nadzieję, że poprawiłem wam humor.
Dziewczyny nie myślcie, że mam coś przeciwko wam😉.

Autor nieznany, przetłumaczyłem z Czeskiego.

0 Komentarze