Moje kolejne podejście do radia


Jak wiecie, jakiś czas temu zapodobało mi się granie w radiu.
Najpierw w jednym, potem drugie... no i teraz czas na trzecie.

Sezon rowerowy zakończyłem, więc częściej mam czas na czat.
Długo się zastanawiałem, słuchając w różnych pokojach. Wybrałem radio o nazwie, która teoretycznie nie pasuje do gatunku, który uwielbiam najbardziej ale zakotwiczyłem w pokoju Serduszkowy_buziak. Sympatyczni ludzie i grana muzyka niczego sobie.
Zapraszam, chociaż wiem, że wybór radiuf😉 na czacie jest ogromny.Oczywiście poza kilkoma możliwościami odsłuchu jest w pokoju opcja dla taboretowiczów.
Radiowe GG: 51227342
Link do odsłuchu: http://sc5.24cast.pl:7946/listen.pls
Jak najbardziej możecie się ze mną kontaktować tam gdzie mnie macie w kontaktach😉.

Polecam też stronę radia ze swoim czatem i forum.
Kto lubi "fanpejdże" odsyłam na FB.
Pozdrawiam serdecznie.
edit 2014-12-04
Z przykrością zawiadamiam, że to już przeszłość.
Od zawsze traktowałem radio jako hobby i odskocznię od życia prywatnego.
Niestety niektórzy nie mogli tego zrozumieć, oczekując wyjaśnień powodu, że nie gram.
Dużym minusem tego radia dla mnie jest podejście niektórych osób do "prywatności" radia, co ciągnęło za sobą banowanie lub tylko wypraszanie, czasami tylko słowne osób, które siedziały w tym samym momencie w innym pokoju radiowym. Posądzane były o przeciąganie słuchaczy.
Jak dla mnie takie podejście jest chore. Słuchacz a nawet prezenter ma prawo aby wybierać z bogatej listy takie radio jakie mu w tej chwili odpowiada, czy to pod kątem prezentera czy muzyki.

Żebym nie został posądzony o oczernianie i czy stawianie w innych kolorach ekipy radia serduszkowy_buziak, stwierdzam również, że nie wszystko jest tam złe i o ile nie zostanę zbanowany😜 to czasami wejdę by posłuchać i poklikać z miłymi ludźmi tam.

Dobrą wiadomością dla słuchaczy, którzy lubili słuchać mnie i mojej muzy jest to, że na pewno gdzieś poszukam sobie miejsca.
kategoria blogaToni czatuje

0 Komentarze