Kamerzysta nie działa


Jak informowałem w innym poście: czat na onecie nie istnieje, więc logicznie ta instrukcja teoretycznie jest do niczego, ale pozostawiam jako owoc mojej pracy.
W sumie kto wie, na co się jeszcze może przydać.😉

Stało się wam, że Kamerzysta przestać działać?
Nie pomogło ponowne instalowanie, nawet ze zmianą nazwy np na: Kamerzystaa?
Kiedyś i mnie dotknął ten problem, tak długo szukałem aż znalazłem, a że problem pojawił się więcej razy, więc bez wahania zastosowałem się do poniższych instrukcji.
Opiszę jak to robić u siebie w 8ce, bo zakładam że Vista i 7ka będą miały podobnie, w starym XP drogą dedukcji na pewno dojdziecie do tego samego.
Starcie klik na Uruchom (ang. Run)
do okienka wpisać: C:\Dokuments and Settings\twoja nazwa użytkownika PC
potwierdzić OK
Otwórz folder: AppData>Roaming>Kamerzysta
Usuń plik Port
i zrobione, możesz znowu używać Kamerzysty.
Jest też szybszy sposób:
W pasku eksploratora wpisz: %appdata%
Otwórz folder: Roaming>Kamerzysta
Usuń plik Port
Nie masz kamerzysty a chcesz go szybko pobrać? >kliknij<
Boisz się, że nie dasz rady z instalowaniem? Dla ciebie zrobiłem instrukcję.😉

0 Komentarze